Tisztelt Partnerünk!

Minőségirányítási elveinknek megfelelően a reklamációk bejelentésére az alábbi felületeket, lehetőségeket nyújtjuk.

Kérjük, válasszon online, vagy a hagyományos bejelentési lehetőségek közül! 

1. Word formátumú reklamáció esetén kérjük, töltse le a a lap alján találhaó bejelentőlapot, majd küldje el a megrendeles@lafargeholcim.com e-mail címre, a kért dokumentumokkal, csatolmányokkal együtt. 

2. Az online űrlap reklamáció esetén kérjük, készítse elő digitalizált dokumentumait (pl.: a lap alján letölthető Kárfelvételi jegyzőkönyv, Minőségi kifogást bejelentő nyomtatvány, fotók, stb.), hogy az online űrlap kitöltésekor rendelkezésre álljanak. Az online kitöltésről megadott e-mail címére automatikusan visszaigazolást kap.

Üdvözlettel:

LAFARGE Cement Magyarország Kft.
Ügyfélszolgálati Csoport

 

A REKLAMÁCIÓ BENYÚJTÁSA ELŐTT KÉRJÜK, AZ ALÁBBI DOKUMENTUMOKAT KÉSZÍTSE ELŐ

Számlareklamáció
(pl.: számla formai/tartalmi problémák)

- Számlamásolat

Logisztikai reklamáció
(pl.: súlyeltérés/hiány, szállítási sérülés, károkozás, leszállítási késés)

- Leigazolt szállítólevél másolat vagy
- Kárfelvételi jegyzőkönyv
- Fénykép

Szolgáltatás reklamáció
(pl.: elérhetőségre és/vagy kommunikációra vonatkozó reklamáció, kiszolgáló rendszerek működése/megbízhatósága)

- dokumentum opcionálisan csatolható 

Termékmegjelenés reklamáció
(pl.: raklap, fólia, zsák problémák jelzése)

- Leigazolt szállítólevél másolat vagy
- Kárfelvételi jegyzőkönyv
- Fénykép

Termékminőség reklamáció
(pl.: szilárdságra, színre vonatkozó észrevételek)

- Leigazolt szállítólevél másolat
- Kárfelvételi jegyzőkönyv
- Fénykép
- Minőségi kifogás bejelentő nyomtatvány

 

I. ONLINE REKLAMÁCIÓ BEJELENTŐ NYOMTATVÁNYOK A REKLAMÁCIÓ TIPUSA SZERINT

 Számlareklamáció bejelentése
(pl.: számla formai/tartalmi problémák)

 Logisztikai reklamáció bejelentése
(pl.: súlyeltérés/hiány, szállítási sérülés, károkozás, leszállítási késés)
Kérjük, bejelentéséhez minden esetben csatolja vagy leigazolt szállítólevelét vagy a lap alján is letölthető Kárfelvételi jegyzőkönyv sablont! 

 Szolgáltatás reklamáció bejelentése 
(pl.: elérhetőségre és/vagy kommunikációra vonatkozó reklamáció, kiszolgáló rendszerek működése/megbízhatósága)

 Termékmegjelenés reklamáció bejelentése 
(pl.: raklap, fólia, zsák problémák jelzése)
 Termékminőség reklamáció bejelentése 
(pl.: szilárdságra, színre észrevételek)
Kérjük, bejelentéséhez minden esetben csatolja a lap alján is letölhető Minőségi kifogást bejelentő nyomtatványt!
 
II. HAGYOMÁNYOS ÉS AZ ONLINE BEJELENTÉSHEZ KAPCSOLÓDÓ DOKUMENTUMOK
Válassza ki az alábbiak közül a megfelelőt, és a gombra kattintva töltse le.
 
Kapcsolódó dokumentumok
Verziószám:
v2.1

Dátum:
2016. március 01.
Reklamáció bejelentő nyomtatvány

Reklamációt bejelentő nyomtatvány sablon Word formátumban. Töltse le az alábbi reklamációs űrlapot, töltse ki, majd küldje vissza elektronikusan a megrendeles@lafargeholcim.com címre.

Verziószám:
v 2.0

Dátum:
2015. december 01.
Kárfelvételi jegyzőkönyv

Kárfelvételi jegyzőkönyv hiány, sérülés, egyéb károk rögzítésére, Word formátumban. A jegyzőkönyv minden esetben vagy Reklamáció bejelentő hagyományos nyomtatványhoz, vagy a megfelelő online bejelentőlaphoz csatolandó.

Verziószám:
v 2.0

Dátum:
2015. december 01.
Minőségi kifogást bejelentő nyomtatvány

Minőségi kifogást bejelentő nyomtatvány, Word formátumban, minőségi kifogások rögzítésére. A nyomtatvány minden esetben vagy a Reklamáció bejelentő hagyományos nyomtatványhoz, vagy a megfelelő online bejelentőlaphoz csatolandó.